Άποψη του Λυκαβηττου απο το Εθνικο Αρχαιολογικο Μουσειο
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στο φωτογραφικό τύπωμα απεικονίζεται άποψη του Λυκαβηττού από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας το 1887. Δημιουργός ο Alfred-Nicolas Normand, αρχιτέκτονας και φωτογράφος που έδρασε στην Ελλάδα το χρονικό διάστημα 1850-1888. Στη φωτογραφία με την ωραία θέα, διακρίνονται τα αρχοντικά στα σημερινά Εξάρχεια που τότε λέγονταν "Πιθαράδικα", ο λόφος Στρέφης και ο Λυκαβηττός.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Περιγραφή της εικόνας ως αφόρμηση για την αλλαγή της φυσιογνωμίας ιστορικών τοποθεσιών με το πέρασμα του χρόνου. Στη Μελέτη Περιβάλλοντος για την αισθητοποίηση του όρου λόφος. Στη μυθολογική και ετυμολογική εξήγηση της λέξης Λυκαβηττός.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Modern period (up to the 18th century A.D.) Modern period (up to the 18th century A.D.)Modern period (up to the 18th century A.D.) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
affective > to form and follow a system of values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE