Προβα ρουχισμου απο διανομη
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η συγκεκριμένη φωτογραφία καταγράφει την αντίδραση δύο μικρών παιδιών που ενώ έχουν στερηθεί βασικά είδη πρώτης ανάγκης όπως είναι τα ρούχα και τα παπούτσια, εξαιτίας της ανέχειας που επικρατούσε στη βασανισμένη και στερημένη Αθήνα μετά τη γερμανική κατοχή (1945-1946) δείχνουν να απολαμβάνουν τη πρόβα του προσφερόμενου ρουχισμού. Η φωτογράφηση έγινε από την Βούλα Παπαϊωάννου για λογαριασμό της υπηρεσίας που συστάθηκε για την οικονομική ανασυγκρότηση της Ελλάδας (UNRRA).
Στη φωτογραφία τα παιδιά δείχνουν να αδιαφορούν για την ανέχεια και τις κακουχίες. Προσηλώνονται στα ρούχα που προβάρουν, διατηρώντας παράλληλα την αξιοπρέπεια και την αισιοδοξία τους.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η φωτογραφία αποκαλύπτει τη σκληρή καθημερινότητα της ζωής κατά την ίδια χρονική περίοδο μετά τη γερμανική κατοχή στην Αθήνα, όπου τα παιδιά -σε αντίθεση με την ειρηνική ατμόσφαιρα που αποπνέει το συγκεκριμένο στιγμιότυπο- έχουν να αντιμετωπίσουν και άλλα προβλήματα όπως η εύρεση στέγης και τροφής. Για αυτό και θα μπορούσε ο εκπαιδευτικός να προσανατολίσει το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών γύρω από αυτό το θέμα και τον τρόπο αντιμετώπισης της πραγματικότητας αυτής μέσα από τα μάτια των παιδιών.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:00:00
TECHNICAL REQUIREMENTS
Παρατήρηση της εικόνας και συζήτηση γύρω από τα συναισθήματα των πρωταγωνιστών της.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/546
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to remember
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΕΛΠΙΣ ΤΟΚΜΑΚΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE