Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Gehen wir einkaufen?
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δραστηριότητα για την εξάσκηση της δεξιότητας «κατανόηση προφορικού λόγου» στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «διατροφή» - Essen. Παράλληλα δίνονται πολιτισμικά στοιχεία που αφορούν στην καθημερινή ζωή στις γερμανόφωνες χώρες. Προηγείται ένα βίντεο-σύντομη παρουσίαση των αγορών στις γερμανόφωνες χώρες, καθώς και μία άσκηση αντιστοίχισης, ως βοήθεια, ώστε να κατανοήσουν οι μαθητές πιο εύκολα το ακουστικό κείμενο (Vorentlastung). Το κείμενο παρουσιάζεται σε μορφή Animation. Ακολουθεί άσκηση πολλαπλής επιλογής, την οποία οι μαθητές καλούνται να λύσουν, ενώ ακούν το κείμενο ξανά, εφόσον χρειάζεται. Αφού ακούσουν το κείμενο, μπορούν να κάνουν μία ακόμη άσκηση αντιστοίχισης, σχετική με το θέμα «αγορά»- Einkaufen.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/usersIcon.png)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/techIcon.png)
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
8241.618 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8306
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/infoIcon.png)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
25/05/2015
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/taxonIcon.png)
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Γερμανικά German LanguageΓερμανικά
> Διατροφή – Υγεία Nutrition - HealthΔιατροφή – Υγεία
> Κατανόηση προφορικού λόγου ListeningΚατανόηση προφορικού λόγου
Γερμανικά German LanguageΓερμανικά > Πολιτισμός – Τέχνες Culture - ArtΠολιτισμός – Τέχνες > Κατανόηση προφορικού λόγου ListeningΚατανόηση προφορικού λόγου
Γερμανικά German LanguageΓερμανικά > Καθημερινή ζωή Daily LifeΚαθημερινή ζωή > Κατανόηση προφορικού λόγου ListeningΚατανόηση προφορικού λόγου
Γερμανικά German LanguageΓερμανικά > Πολιτισμός – Τέχνες Culture - ArtΠολιτισμός – Τέχνες > Κατανόηση προφορικού λόγου ListeningΚατανόηση προφορικού λόγου
Γερμανικά German LanguageΓερμανικά > Καθημερινή ζωή Daily LifeΚαθημερινή ζωή > Κατανόηση προφορικού λόγου ListeningΚατανόηση προφορικού λόγου
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/contributeIcon.png)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία:
Σοφία Νίκα [ΙΤΥΕ]
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Γιώργος Περπερίδης [ΙΤΥΕ]
επικύρωση αντικειμένου:
Γιώργος Περπερίδης [ΙΤΥΕ]
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα:
Σοφία Νίκα [ΙΤΥΕ]
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Γιώργος Περπερίδης [ΙΤΥΕ]
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/fundingIcon.png)
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/commentsIcon.png)
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/rateIcon.png)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator