Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Ισορροπια πιεσης δυο αεριων
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Οπτικοποίηση της ισορροπίας πίεσης μεταξύ δύο αερίων. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τον τρόπο με τον οποίο η θερμότητα και ο αριθμός των μορίων επηρεάζουν την ισορροπία της πίεσης μεταξύ δύο διαφορετικών αερίων. Πιο αναλυτικά, το μαθησιακό αντικείμενο παρουσιάζει δύο αέρια, τα οποία χωρίζονται από ένα κινούμενο έμβολο. Μεταβάλλοντας διαδοχικά τη θερμοκρασία ή / και τον αριθμό μορίων κάθε αερίου, οι χρήστες μπορούν να παρατηρήσουν τις αλλαγές που προκύπτουν στην πίεση μεταξύ τους, όπως αποδίδονται με την κίνηση του εμβόλου. Στο πλαίσιο του μαθησιακού αντικειμένου προτείνεται, επίσης, δραστηριότητα διερεύνησης, προκειμένου να ερμηνευθεί η μεταβολή της ισορροπίας για κάθε παράγοντα ξεχωριστά (θερμότητα ή αριθμός των μορίων) και να εξαχθούν συμπεράσματα αναφορικά με τον παράγοντα που τη διαταράσσει περισσότερο.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
2367.315 (KΒ)
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Τοπική εκτέλεση: Βιβλιοθήκη Concord (περιλαμβάνεται στο αρχείο .zip)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10394
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
The Concord Consortium (The Concord Consortium), ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
30/06/2015
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physics PhysicsPhysics
> Thermodynamics ThermodynamicsThermodynamics
> Internal energy Internal energyInternal energy
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
localisation:
Χρυσάνθη Τζιωρτζιώτη [ΙΤΥΕ]
translation:
Χρυσάνθη Τζιωρτζιώτη [ΙΤΥΕ], Στέφανος Γιαγτζόγλου [ΙΤΥΕ]
technical localisation team member:
Γιώργος Μπιρμπίλης [ΙΤΥΕ]
localisation scientific coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
original version creator:
The Concord Consortium
METADATA CONTRIBUTORS
metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: The Concord Consortium, ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
Concord projects
Concord projects
funder: άλλος
funding: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: -
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, -
funder: άλλος
funding: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: -
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, -
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
Concord projects
Concord projects
metadata funder: άλλος
metadata funding: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
funding framework: άλλο
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: -
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, -
metadata funder: άλλος
metadata funding: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
funding framework: άλλο
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: -
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, -
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator