Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναφέρει ότι όλες οι φυσικές δραστηριότητες λαμβάνουν χώρα μέσα στα τρία επίπεδα του χώρου, με το σώμα να παίρνει κάποια συγκεκριμένη μορφή. Με αφορμή την ψηφιακή άσκηση, θα μπορούσαν, επίσης, να γίνουν πρακτικές εφαρμογές στο αντικείμενο της γυμναστικής και ιδιαίτερα στις ισορροπίες. Πιο αναλυτικά, αξιοποιώντας το μαθησιακό αντικείμενο στον χώρο άσκησης, ο εκπαιδευτικός μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές να ισορροπήσουν το σώμα τους σε τέσσερα, τρία, δύο ή ακόμη και σε ένα μόνο σημείο του σώματος. Οι ισορροπίες αυτές θα μπορούσαν να εμπλέκουν πόδια, γόνατα, χέρια, ισχία, λεκάνη, αγκώνες, κεφάλι ή κάποιο άλλο σημείο. Μέσω της πρακτικής εφαρμογής, οι μαθητές θα αναγνωρίσουν ότι οι ισορροπίες λαμβάνουν χώρα με το σώμα σε κλειστή ή ανοικτή θέση και στα τρία επίπεδα (χαμηλό, μεσαίο, υψηλό).