Η πλατεια Σπιαναδα στην Κερκυρα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το φωτογραφικό αποτύπωμα παρουσιάζει τη μεγαλύτερη πλατεία στην Ελλάδα την πλατεία Σπιανάδα στην Κέρκυρα το 1885. Είναι σημαντικό παιδαγωγικό ιστορικό ντοκουμέντο, καθώς η πλατεία Σπιανάδα θεωρείται η μεγαλύτερη πλατεία στον ελλαδικό χώρο. Βρίσκεται απέναντι από το παλαίο φρούριο και περιβάλλεται από εντυπωσιακά κτήρια, όπως το αγγλικό ανάκτορο και το κτίριο Λιστόν. Μεγάλο μέρος της πλατείας καλύπτεται από γκαζόν και χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα ως γήπεδο κρίκετ.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Με τη βοήθεια το φωτογραφικού αποτυπώματος ο εκπαιδευτικός της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορεί: 1. Με τη μέθοδο της επίδειξης να παρουσιάσει στους μαθητές μια από τις ιστορικότερες πλατείες της για πολλά χρόνια Βενετοκρατούμενης Κέρκυρας. 2. Με τη βοήθεια της διερευνητικής μάθησης να ωθήσει τους μαθητές να τη συγκρίνουν με άλλες πλατείες της τουρκοκρατούμενης Ελλάδας. 3. Στο μάθημα της Ιστορίας να γίνει αφόρμηση για διερέυνηση των κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών συνθηκών στην Κέρκυρα πριν και μετά την προσάρτησή της από την Ελλάδα. 4. Στο μάθημα της αισθητικής Αγωγής να γίνει σύγκριση της αρχιτεκτονικής της τόσο με τις πλατείες της σύγχρονης Ελλάδας όσο και με αυτές του εξωτερικού και κυρίως της Ιταλίας, με τις οποίες έχει πολλές ομοιότητες. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές θα αντλήσουν πολλές πληροφορίες και γνώσεις για την ιστορικότητα και τη θέση της πλατείας Σπιανάδα στην Ελληνική και Κερκυραϊκή Ιστορία.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Ίσως χρειαστεί πρόγραμμα για βελτίωση της ανάλυσης της εικόνας.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/2063
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΤΑΜΙΑΣ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE