Πορτρετο ανδρος
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Έργο ζωγραφισμένο με μαρκαδόρο πάνω σε χαρτί του Νίκου Χατζηκυριάκου Γκίκα (1906-1994) ο οποίος υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες καλλιτέχνες της εποχής του και διέπρεψε όχι μόνο στη ζωγραφική αλλά και στη γλυπτική, χαρακτική, εικονογράφιση και συγγραφή. Το έργο αυτό είναι ένα προφίλ πορτρέτο ενός ανδρός μεσήλικα με σημάδια κόπωσης.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής για να γνωρίσουν οι μαθητές το έργο του μεγάλου καλλιτέχνη και διάφορες τεχνικές και τρόπους, για να εκφράζονται με δημιουργικό τρόπο και να μεταβιβάζουν απόψεις, συναισθήματα και βιώματα. Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες μπορούν να προσεγγίσουν διάφορα έργα του ιδίου ζωγράφου ώστε να αποκτήσουν θετική στάση και συμπεριφορά απέναντι στο δημιουργό τους και στα έργα τέχνης γενικότερα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, για να αντιληφθούν οι μαθητές το ρόλο του άνδρα στην κοινωνία μας, ως εργαζόμενου, οικογενειάρχη, γονέα, που σηκώνει μεγάλο βάρος ευθυνών στη μέση ηλικία .


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > socratic instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
affective > to form and follow a system of values
psychomotor
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΛΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE