"Για μας κελαϊδουν τα πουλια" Μιχαλης Σουγιουλ
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Έντυπη παρτιτούρα του τραγουδιού «Για μας κελαϊδούν τα πουλιά» για φωνή και πιάνο σε Μι ελάσσονα, με μουσική του Μιχάλη Σουγιούλ και στίχους του Νίκου Φατσέα. Ο Μιχάλης Σουγιούλ (1906-1958), σημαντικός μουσικός, μαέστρος και συνθέτης της ελαφράς μουσικής στην Ελλάδα του Μεσοπολέμου, υπήρξε ο δημιουργός και κορυφαίος εκφραστής του αρχοντορεμπέτικου, μιας σχολής η οποία συνδύαζε λαϊκότροπους στίχους και μουσική με δυτικότροπες ενορχηστρωτικές επιρροές. Το βαλς «Για μας κελαϊδούν τα πουλιά» γράφτηκε το 1939 και τραγουδιέται μέχρι και τις μέρες μας.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η έντυπη παρτιτούρα μπορεί να συμπληρώσει το ρεπερτόριο των μαθητικών χορωδιών και μουσικών συνόλων των Μουσικών Σχολείων, ενώ μπορεί να αξιοποιηθεί και στη διδασκαλία της μονωδίας και του ατομικού μαθήματος του σύγχρονου τραγουδιού. Μπορεί επίσης να αξιοποιηθεί στην καταγραφή της ιστορίας της ελαφράς μουσικής της Ελλάδος μεταπολεμικά και στη γνωριμία με τη μουσική γραφή, τη ζωή και το έργο του Μιχάλη Σουγιούλ.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Music Library of Greece
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος «Λίλιαν Βουδούρη»)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Music Education Music EducationMusic Education > Composers ComposersComposers
Music Education Music EducationMusic Education > Musical instruments / ensembles - Voice Musical instruments / ensembles - VoiceMusical instruments / ensembles - Voice
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Σουγιούλ, Μιχάλης
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΠΟΛΛΙΣ ΑΔΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος - Λίλιαν Βουδούρη
publisher: Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος - Λίλιαν Βουδούρη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE